2WD-S käis tuline võidusõit, hea enesetundega alustas võistlust Marko Kukuškin – Delvis Tõkke, kes võitsid esimese katse 0,1 sekundilise eduga Sander Sepp – Ken Torni ees,teisel olid saarlased jälle 5,3 sek. paremad. Kaks järgmist kiiruskatset, kolmanda ja neljanda võitsid taas Kukuškin ja Tõkke, kuid siis oli nende laul lauldud. “Difri polt läks neljanda katse lõpus pooleks. Reduktor oli all lahti,” kommenteeris Marko Kukuškin. “Sellest saati ei saanud enam midagi head tunda. Pealegi olid meil uued rehvid, millega me ei olnud sõitnud.” Vaatamata sellele tuldi üle finišijoone ja aasta kokkuvõtteks saadi oma klassis EAL -i arvestuses igati tubli 3 koht.
Nädala aja pärast on Lätis Balti Karika 3 etapp ja kuna ollakse esimesed aga vahed on väikesed siis peab kindlasti ka seal startima.
2WD-V klassis olid stardis Rico Rodi – Raimo Lillemets Virtsust aga nende auto mootor lõpetas koostöö 5 kiiruskatsel.
J-18 klassis olid oma kolmandal võistlusel stardis Rauno Uustalu – Martin Tamm aga nendel purunes rehv vastu äärekivi sõidust ja pärast läks puruks ka veel tagavara, ning seekord siis katkestamine.
SU klassis olid stardis 3 ekipaaži ja sellest klassist toodi Läänemaale ka ainuke poodiumi koht. Sander Ilves – Siim Nõmme olid esimeses päeva pooles hädas generaatoriga kuna laadimine kadus aga servises sai genekas vahetatud ja lõpuks 3. koht rallilt ning tänu sellele ka aasta kokkuvõtteks SU klassi 3 koht.
Egert Jakobi – Bruno Jakobi ei saanud alguses hoogu üles kuna esimesel katsel purunes klaasipuhastaja süsteem ja väljanägemine oli null. Jakobid oma sõiduga rahule ei jäänud, sest osatakse paremini. Finišisse aga tuldi ikkagi puhaste paberitega finišisse, mis on hea sest sellel rallil oli kaardilugejal väga tähtis roll lugemisel ja arvutamisel. Sõideti karussell süsteemis ja ka platside peal kus tuli joonist jälgida – neile oma klassi 8 koht.
Kolmas ekipaaž SU klassis oli Madis Kruusma – Raimo Laksberg, kuna ralli oli ka Balti Karika arvestuse 2. võistlus millest osa võetakse, siis olid neil kaalul kahe võistluse – ka SU Karika arvestuse punktid. Asuti jahtima favoriite. Eelmisel aastal oldi sunnitud Pärnumaal katkestama ja nii taheti kindlasti tulla lõpuni et sõita päeva naela – Jõulumäe katset, mis nii kurviline kui ka üles-alla kulgev. Jõulumäe katse läbiti võrreldes eelmise aastaga vastupidi, aga oli sellele vaatamata lennuline ja seda katset ääristavad männid, mis vigu ei andesta.
Kruusma – Laksberg pakkusidki rahvale lennukat sõitu ja jäid selle katsega kõige enam rahule. Pärnumaa rahvarallilt neile 5. koht aga Balti Karika arvestuses ollakse peale teist osavõistlust 2. kohal ja loodetakse ka kohta hoida kuna nädala aja pärast Läti rallil ei stardita.
Aasta 2013 tulemused järgmistelt aadressidelt:
http://rally.ee/?a=a060&b=5037&c=2013
http://rally.ee/?a=a060&b=5036&c=2013
http://rally.ee/?a=a018&b=4282
http://rally.ee/?a=a018&b=3171
http://autosport.ee/rallyreg/public/series_file/Rahvaralli%20punktid%202013%20loplik.pdf
http://autosport.ee/rallyreg/public/series_file/EAL%20punktitabel%202013%20N-2.pdf
Uue hooaja esimene võistlus on juba 14 detsembril kui algab Lääne regiooni MV 2014 ja Premia Hepa Cup 2014 rahvasprindis. Korralduskohaks on traditsiooniline Kiltsi lennuväli.