Mitmete spordiürituste korraldamine saab võimalikuks suuresti tänu sponsoritele ning sellega seoses on vajalik leida spondeerijad ja lisada nende kaubamärgid üritust teavitavale informatsioonile, nii paberkandjal kui ka sotsiaalmeedias. Seejuures on oluline silmas pidada reklaamidele ja sponsorteadetele kehtivaid nõudeid.
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet koostas ühe lehekülje pikkuse sponsorteate meelespea. Meelespeast leiab kõik vajaliku, et vahet teha sponsorteatel ja reklaamil ning esitada nõuetele vastav sponsorteade spordiürituse või spordiühenduse toetamise kohta.
TTJA juhib tähelepanu olulisemale:
- Sponsorteates avaldatakse spondeerija nimi, kaubamärk ja teave antud materiaalse toetuse kohta.
- Peale nimetatud kolme elemendi, sponsorteates midagi muud esitada ei saa.
- Sponsorteade ei ole reklaam, kuid muutub reklaamiks, kui lisaks kolmele nimetatud elemendile veel midagi avaldatakse.
- Reklaam peab arvestama reklaamiseaduse nõuete ja piirangutega.
- Sponsorteate tegemisel tuleb tähele panna, milliste kaubamärkide avaldamine on lubatud.
Küsimuste korral palun võtke ühendust info@ttja.ee.