Kalender

Arengukonverentsil koguti mõtteid Läänemaa liikumisharrastuse edendamiseks

Arengukonverents “Liikuv ja terve Läänemaa: brändi loomine ja turundus” tõi 16. septembril Roosta Puhkekülas kokku Läänemaa spordi- ja liikumisentusiastid (koos külalistega ligi 70 osalejat), et üheskoos koguda mõtteid Läänemaa liikumisharrastuse edendamiseks. Konverentsil jagasid oma ekspertteadmisi ja kogemusi teenusedisaini, brändiloome ja turunduse valdkonna tegijad mitmesugustelt elualadelt üle Eesti. Konverents juhatas sisse „Läänemaa spordiobjektide võrgustiku ja liikumisharrastuse organisatsiooni terviklik väljaarendamine“ projekti brändi ja turundusstrateegia loomise.

Päeva alustati teenusedisaini põhimõtteid tutvustava ettekandega teenusedisaini ja brändingu agentuuri BRAND Manual kaasasutaja Kaarel Mikkini poolt, millele järgnesid väga inspireerivad kogemuslood Lottemaa teemapargi ning Eesti Jalgpalli Liidu ja Pärnu vapruse näitel. Ettekannetele järgnes paneelarutelu, mille käigus oli kuulajatel võimalus esinejaid küsitleda.

BRAND Manual kaasasutaja Kaarel Mikkin. Foto: Silver Raidla

Päeva teise poole juhatas sisse loovagentuuri Optimist Creative tegevjuht Magnus Lužkov näidetega, kuidas panna inimesi liikuma loovuse ja lugude abil. Magnuse etteastele järgnesid kogemuslood MTÜ Destination Pärnu ja Team Hiiumaa näidetel. Destination Pärnu puhul tuli juttu spordi rollist ja võimalustest turismisihtkoha kuvandis. Team Hiiumaa keskendus enda ettekandes teenusedisaini põhimõtete ja töövahendite kasutamisele teenuste turundamisel ning kogukonna tegevustesse kaasamisel. Peale esinejaid oli taaskord kuulajatel võimalus paneelarutelu käigus küsida küsimusi ning arutleda kuuldu üle.

Paneelarutelu. Foto: Silver Raidla

Päeva viimane osas hõlmas endas praktilist osa, mille käigus korraldati ideekorje brändi ja turundusstrateegia projektile  „Läänemaa spordiobjektide võrgustiku ja liikumisharrastuse organisatsiooni terviklik väljaarendamine“. Praktilise osa viisid läbi Läänemaa spordiobjektide võrgustiku ja liikumisharrastuse organisatsiooni brändi ja turundusstrateegia loojad: projektijuht Jane Helandi, loov- ja turundusjuht Virgo Press, graafiline disainer Tanel Vahert.  Ideede ja mõtete kogumine oli sisendiks töögrupile, kes septembri lõpust mai keskpaigani projektiga töötama hakkab. Antud protsessi käigus küsitakse arvamusi ka projekti partneritelt (spordiklubid, omavalitsused, treenerid, õpetajad jne.)

Sisukat ja inspireerivat päeva juhtis Anu Välba.

Spordiliit Läänela tänab kõiki konverentsil osalejaid ja Läänemaa liikumisharrastuse edendamisse panustajaid. 

Projekti on kaasrahastanud Euroopa Liit. Panuse omafinantseeringuks on andnud Läänemaa omavalitsused ja spordiliit Läänela.